support-center-2016-banner
Dit probleem is bij ons al bekend mevrouw.” Ik hoor een diepe zucht aan de andere kant van de telefoon. “Kunnen jullie dit dan niet ergens opzetten? Ik heb hierover niets kunnen vinden in de KnowledgeBase of op AFAS Status.

Customer Care

Sinds Customer Care 1 jaar bestaat, ontvingen we feedback van verschillende klanten, onder andere het bovenstaande punt. Hoe komt het nu dat AFAS heel veel informatie biedt, maar niet de tijdelijke veelgestelde vragen van klanten communiceert op een platform? Je kunt je voorstellen dat wij soms op één dag tien dezelfde vragen krijgen door een tijdelijk probleem en dat dus tien klanten en supportmedewerkers hierin tijd moeten investeren. Op dat moment focussen wij ons vooral op het oplossen van het probleem. Wij merkten dat jullie deze manier van communiceren niet prettig vinden en het juist meer waarderen als we dit op één plek binnen de klantportal al bekend maken. Natuurlijk zijn wij met deze feedback gelijk aan de slag gegaan!

Wij hebben een plek gevonden om dit te communiceren! De beste plek hiervoor is de Support-pagina op de klantportal. Hier vind je nu voor alle modules de populaire items: HRM/Payroll, ERP, Algemeen, Fiscaal en Small Business.

Je kunt ook direct doorlinken naar een van de bestaande bronnen, zoals de KnowledgeBase, het Update Center of AFASstatus.

Het verschil

Het verschil met de vorige pagina is dat je vanaf nu op de Supportpagina direct de populaire topics vindt en dus ook meer informatie. Vanuit daar kun je ook altijd een incident insturen. Wij hebben niets verwijderd, alleen zaken toegevoegd en alles op één pagina gezet. Of dit beter werkt dan het vorige? Wij denken van wel, maar we weten dat alleen als we feedback van jullie blijven ontvangen. Stuur hiervoor een aanvraag in of stuur een WhatsApp op 06-31 67 06 61.

Wil jij ook op de hoogte gehouden worden van ontwikkelingen en wijzigingen in onze software? Zet dan de juiste rol aan in de klantportal. Meer weten over de al verstuurde communicatie van team Customer Care? Bekijk dan eens onze pagina! Vergeet ook niet de pagina van de medewerkers van Support eens te bekijken!

Auteur: Melanie Blom
_MG_1320

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *