12-11-2014 06:15

Bam, en daar stond ik naast mijn bed! lag er voor mijn doen laat in, maar om 23:30 hadden we alles getest samen met Tom van WorkStreamPeople en konden we met een gerust hart gaan slapen. Dat was de reden dat ik ook weer fris naast mijn bed stond, namelijk deze bijzondere dag waar we bij AFAS al ruim 1 jaar naar toe leefden.logo

07:30

Zoonlief op school afgezet en met gierende banden naar AFAS. Henry van ICT was ook al aanwezig en Tom die namens de leverancier ook op de bijzondere dag aanwezig was, stond helaas vast op de A27. Henry en ik hadden gezonde spanning, zou alles goed gaan en hebben we overal aan gedacht…?

08:15

Check, check, dubbel check…

  • Is iedereen ingelogd?
  • Staan alle statussen goed?
  • Staan de openingstijden goed?
  • Heeft iedereen de Software draaien?
  • Zijn er nog laatste vragen?

YES, Tom is op tijd binnen om bij de opening aanwezig te zijn en daar waar nodig ons te helpen bij issues!

08:30

RIPWe zijn OPEN en na ruim een jaar denken, inrichten en ontwikkelen aan de kant van WorkStreamPeople in samenwerking met AFAS, nemen we dan echt afscheid van Interactive Intelligence van KPN Newtell. We zijn LIVE met Anywhere365Blog IV

08:40

Huh…

  • Heb jij een gesprek ontvangen?
  • Zie gesprekken staan in het wallboard?
  • Heb jij al geprobeerd te bellen?
  • Wat een goed systeem, het is een stuk rustiger…

@!#$%^&*… ik zei de calldeskman, had een bepaalde Skill “iets” aangepast zodat de omschrijving wat netter stond. Ja, dat is ook belangrijk, als je LIVE gaat met je “levenswerk”. Ja, weet ik veel dat deze omschrijving volledig doorwerkt in de database en hierdoor onze trouwe klanten niet bij onze Supporters terecht komen.

Tom had gelukkig rustig wakker kunnen worden en was zeer scherp en had dit snel door. Voor we het wisten was het opgelost en kwam de telefonie op gang.

10:00

We gaan lekker, natuurlijk komen we hier en daar uitdagingen tegen, maar op grote lijnen draait het prima en komen de klanten bij de juiste Supporters terecht.

Overzicht waar de gesprekken vandaag vandaan kwamen

Heerlijk om deze dag zo bezig te zijn met hetgeen waar we zo druk mee zijn geweest en om dan met Henry, Tom en ik zo lekker samen te werken. Ja, natuurlijk gingen er zaken niet goed en Ja, natuurlijk hadden we nog een jaar kunnen ontwikkelen en testen. Maar door nu LIVE te gaan, hebben we elkaar op scherp gezet en werd van iedereen het maximale gevraagd.

17:00

De calldesk is gesloten en de officiële werkdag zit erop! In de tussentijd zijn er inmiddels drie die dag geconstateerde issues opgelost door WorkStreamPeople, middels een fix en die wordt direct in overleg met Henry op ons systeem geïnstalleerd.

18:00

Tom mailt zijn verzamelde punten van die dag welke we samen met Henry hebben gecompleteerd en geprioriteerd en gaat weer huiswaarts om lekker op de bank te ploffen (dat heb je verdiend)

22:00

Ik kruip lekker achter de laptop om mijn opgelopen mail van vandaag op te schonen en bedenk mij dat ik een “hectische” maar oh zo leuke dag heb gehad, want we zijn LIVE en AFAS draait volledig op MS Lync en voor de calldesk oplossing met Anywhere365.

Ik ben trots en weet ook dat de resterende/openstaande punten gerealiseerd zullen worden en dat WorkStreamPeople er een nieuwe/enthousiaste referent bij heeft.

Benieuwd naar deze oplossing, mail me en kom eens een kijkje in de keuken nemen!

spreukentegel__Alleen_ga_je_sneller_samen_kom_je_verder_1378891587_original_1

 

Groeten,

Gert

2 thoughts on “Een bijzondere dag… Na ruim 1 jaar werk!

  1. Gert,

    Goedemorgen ik ben Martijn Berends van Unive verzekeringen en wij werken ook met het platform van Workstreampeople.
    je hebt een mooie blog en ik heb ook heel veel contact met Tom.

    Is het mogelijk dat is eens met je van gedachten kan wisselen?
    Hoe jullie alles ingericht hebben en wij alles ingericht hebben, gewoon interesse zodat we misschien wat van elkaar kunnen leren en kunnen optimaliseren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *