We zijn nu 6 jaar verder, nadat we in 2008 overgestapt zijn van het traditioneel 1e, 2e en 3e lijns werken naar “Support-One”. Support-One houdt in dat AFAS Support/Academy is opgesplitst in 5 teams, welke ieder is gespecialiseerd. De supporters krijgen de vragen via de IVR (Interactive Voice Response) correct binnen en zullen altijd de verantwoordelijke zijn/blijven van het vraagstuk. Het bijkomend voordeel hiervan is, dat een supporter een vraagstuk binnen kan krijgen van een onderdeel binnen AFAS Profit waar hij/zij nog niet voldoende kennis van heeft. De werkwijze is dan als volgt;

  1. Uitzoeken
  2. Kennis opdoen
  3. Klant voorzien van een klantgerichte terugkoppeling
  4. Opgedane kennis delen binnen het team

Ook 6 jaar¬†Procesleiders op AFAS Support¬†/Academy, die de individuele teams aansturen. Wat een kanjers en geweldig dat dit allemaal toppers zijn, die met de poten in de modder zijn begonnen. Door zichzelf in de picture te “spelen” hebben zij deze rol afgedwongen. Zo gaat dat binnen de AFAS Academy, je hebt vrijheid in gebondenheid en de kaders zijn helder. Bewegen hier binnen kan naar eigen inzicht en zorgt voor het onderscheidend vermogen, naar wij op zoek zijn bij AFAS. De Procesleiders begeleiden en coachen de supporters en zorgen voor de meest ideale werksituatie waarin iemand maximaal kan presteren.

IMG_2238

AFAS Academy Procesleiders 2010

Team PS & GAS

AFAS Academy Procesleiders 2014

 

 

 

 

 

 

 

Wil jij ook je grenzen verleggen en het maximale uit jezelf halen?

AFAS_Academy

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *