16 mei kreeg ik een e-mail binnen vanuit het Contact Center Magazine Online (zie hieronder)

Stel dat u zelf een artikel zou schrijven voor CCM over klantenservice en de uitdagingen waar organisaties met grootschalig klantcontact voor staan. Waar zou dat artikel over gaan? Stuur ons 1 alinea met de hoofdlijnen van uw idee. Wij belonen het Beste Idee met de daadwerkelijke plaatsing van uw artikel in het laatste nummer dat voor de zomer uitkomt. CCM 6/7 verschijnt nog net vóórdat de zomervakantie in Nederland losbarst, opof rond 4 juli 2012.

We zijn direct in de pen geklommen en hebben in 1 alinea beschreven waar ons idee over ging ==> Voorkommanagement 23 mei hebben wij onze alinea aangeleverd en was het afwachten, want wij waren niet de enige in Nederland die aan deze opdracht meededen 🙂

Op 30 mei ontving ik onderstaande e-mail en wat geweldig dat wij waren uitgekozen als beste idee…

Jouw input heeft onze aandacht getrokken, dus wij lezen graag meer van jouw uitgewerkte ideeën. Ik breng je dan ook graag met onze redactie in contact voor het afstemmen van de verder te nemen actie.

We zijn direct het volledige stuk gaan schrijven in samenwerking met ons communnicatiebureau en hebben ruim voor de dealine het stuk aangeleverd inclusief fotomateriaal. Dat was 7 juni en nu ruim een maand later ligt het Contact Center Magazine op mijn bureau en sta je er zelf in met je afdeling Support. Dat is zeker weten een kick en een bevestiging dat wij goed bezig zijn met onze service naar onze klanten.

Is jouw interesse gewekt, lees hieronder het stuk!

Het mooie is dat er zoveel goede ideeën waren/zijn, dat ze er een vervolg aan gaan geven en dat wij het spits hebben mogen afbijten! Goed bezig CCM

Veel leesplezier…

Interview met Gert van Assen over AFAS Support

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *